Kies een Taal | English | Dutch | German | French

 | loc-white
Mijn account
Returns

Vele stappen zijn genomen om ervoor te zorgen dat uw goederen in een excellente conditie bij u arriveren. Het is erg belangrijk dat u meteen bij aflevering uw aankoop controleert. Mocht u een gebrek constateren neemt u dan meteen kontakt op met de Klanten Service afdeling: +31 644294732. In vele gevallen kunnen wij u met een vervangend onderdeel of service direct behulpzaam zijn.

Onze retour procedure is als volgt:

Aankopen uitsluitend via onze internet site
Als uw aankoop via onze internet site met schade bij u arriveert neemt u dan alstublieft contact op met  onze Klanten Service afdeling binnen 24 uur. Voor andere opmerkingen over uw internet aankoop neemt u gelieve binnen 14 dagen kontakt met ons op en we zullen het item repareren of vervangen. Wij doen er alles aan om u tevreden te stellen met onze produkten. Toch niet geheel naar tevredenheid geleverd? Wij accepteren de dat aankopen uitsluitend via onze website en niet via bemiddeling van onze winkel binnen 14 dagen na levering geretourneerd worden. Voor aankopen via onze internetsite waar een fabrieksfout ontdekt wordt na de 14 dagen gelieve de garantieregels te controleren.

Retour vereisten
Om het bedrag terug te krijgen zoals beschreven in onze Retour Procedure, moeten alle items:

  1. In nieuw/ongebruikte conditie zijn en
  2. Geretourneerd worden met alle accessoires en onderdelen
  3. Veilig verpakt in de originele verpakking (tenzij deze verpakking meegenomen is als onderdeel van het aanleverproces, in dat geval gelieve de items in te pakken zodat schade voorkomen wordt tijdens het retourneren)

Uitverkoop items kunnen niet geretourneerd worden tenzij deze beschadigd geleverd worden en bij aanlevering hierover kontakt is opgenomen.

Matrassen
Matrassen mogen geretourneerd worden als zij beschadigd aangeleverd worden of indien een gebrek daarna geconstateerd wordt. Als uw matras beschadigd is aangeleverd neemt u dan kontakt op met de Klanten Service afdeling binnen 24 uur. Gebreken geconstateerd na 24 uur nadat het matras is geleverd kunnen wellicht gedekt worden door de garantie.

Vervangingen/Retourgelden
De geretourneerde goederen worden onmiddellijk door ons gecontroleerd bij ontvangst.

Alle toepasselijke vervangingen, crediteringen, retourgelden zullen op direct daarna uitgevoerd worden. De retourtransport kosten zullen daarbij in aftrek genomen worden.

Voor het retour storten van gelden zal dezelfde methode gebruikt worden als bij uw aankoop.

Gelieve 7 werkdagen na ontvangst van de retourgoederen in acht te nemen voordat de terugstorting zichtbaar is op uw rekening.